HTML

Realista

Tapasztalatok, átélések, megérthető dolgok és nem légbőlkapott ostobaságok!

Friss topikok

2007.09.30. 20:02 realista

Marcus mágus meggyőzött!

Én októberben felkerestem Marcus mágust, bevallom nem fűztem hozzá sok reményt, mert már voltam egy-két jósnál. Kellemes csalódás volt amikor, a Bp.tv-ből már ismerős arc nyitott kaput, de kedvesség volt az arcán, jó ez nem minden és úgy voltam vele, hogy akkor meghallgatom ennek is a meséjét, mivel én már két éve kíváncsi voltam egy bizonyos dologra. Bekísért a jósdába, ahol egy valóban meggyőző és lenyűgöző látvány tárult elém, de azért valljuk be ettől még mindig nem győzött meg a mágus. Szépen lassan elkezdte meggyújtogatni a fehér gyertyákat a „szentélyben”, utána pedig leült az asztal másik oldalára velem szemben.
Marcus mágus-unk ekkor elkezdett nézni, mondta hogy nem kell még kérdeznem. Felsorolta minden betegségemet, még azt is, hogy öt éve leestem a lóról és rosszul fort össze a bordám. Na ettől már bevallom kicsit kíváncsivá tett, de azért valljuk be rá is hibázhatott. Viszont utána amikor azt mondta, hogy a szívcsakrámban mutatkozik egy hölgy, aki az anyám és fájdalom mutatkozik mellette, akkor már ledöbbentem.
Marcus ekkor megkérdezte a keresztnevem és az életkoromat és utána jött az, amitől bevallom még most is borzongok. Ugyanis a kérdésem már két éve, ami után kutatok, az amit szinte a képembe vágott, hogy az anyámat meggyilkolták! Ekkor már elkezdtem faggatózni, de a mágus leintett, megkért maradjak csendben. Behatárolta hogy mikor történt bevallom tévedett két hetet, de ez még belefér, na de az hogy elmondta hogy milyen ruhában volt édesanyám, mikor ez történt akkor már felállt a hátamon a „szőr”. Marcus mágus ekkor megkérdezte, hogy kérek e egy pohár vizet, mondtam hogy nem kérek (ki tudja mit rakhat bele, címszóval magamban), ekkor elkezdett mosolyogni. Én bevallom nem mosolyogtam mert az anyám ügyében jöttem és ez azóta is mély nyomot hagyott bennem. Utána a mágus folytatta, két férfi tette aki kifigyelte őt és azt hogy egyedül élt. Elkezdte mondani, hogy mit lát bevallom a mai napig is beleborzongok. Mesélte hogy egy kertesházban lakott az ország déli részén és a háznak két bejárata volt és az elsőn mentek be a gazemberek, úgy hogy nyitva volt a kisablak ami hosszúkás volt. Elmesélte, hogy anyám miként próbált védekezni, de esélye nem volt.Ekkor már nyelni alig tudtam a gombóctól a torkomban, de Marcus folytatta. Mesélte hogy az ékszereket egy háromfiókos komódban találták meg, abból is legfelsőben és felsorolta az ékszereket hogy miként néztek ki. Elmondta, hogy 23 db papírpénzt lát amit a magasabb férfi talált meg az ágyneműtaróban és a jobb felső ingzsebébe tette. Majd tovább kutattak és megtalálták édesapám aranyóráját is a vitrinben egy sötét színű bögrében, amit az alacsonyabb rakott el a nadrágzsebébe. Marcus ekkor elmondta hogy a rablók kb. 1 hónap múlva lesznek meg úgy hogy rajtakapják őket. Bevallom megrázott az egész és remegő lábakkal jöttem el. De nem reménykedtem benne, hogy meglesznek a rablók, míg kb. 4 hét múlva csörög a telefonom és a rendőrség közölte, hogy rajtaütéssel elkapták azt a bandát aki azon a környéken idős embereket rabolt ki (két személyből állt), és hogy ekkor mit éreztem az leírhatatlan.
(Bocsásson meg nekik az Úr, mert én nem tudok!)
Kérdés, vajon megelőzhettem volna ha elmegyek ehhez a Marcus mágushoz, vagy nem.Mindenesetre tisztelgek a „tudása” előtt és valóban létezik a megfogható megfoghatatlan.Én realista embernek tartom magam, de ezt álmomban nem gondoltam volna, hogy 48 éves koromban megváltozik a nézetem.

18 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://realista2007.blog.hu/api/trackback/id/tr35181752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leila 2007.10.06. 23:16:38

Kedves Ismeretlen!

Sajnos az én édesanyám is hasonló
gyilkosság áldozata lett, imár két és fél éve.
Azóta nekem is drasztikusan megváltozott az életem, én most 47 éves vagyok.Én is voltam a Marcus Mágusnál nekem is sok olyan dolgot
modott ami hihetetlen volt számomra hogy honnan tudja.Bennen is felmerült az a kérdés hogyha esetleg előtte értesültem volna hogy mi történik majd Édesanyámmal segíthettem volna de
sajnos ezen már kár rágódni, mert
az idő kerekét nem tudjuk visszaforgatni.Én is sokat rágódtam ezen a dolgokon, de utólag már semmit sem tehet az ember.S ahogy az ezotérikusok vagy az asztrológusok mondják a sorsát nem kerülheti el az ember.Csak ez az egy magyarázat van a történtekre.Ezért fordultam én is az ezotéria felé és talán még a keleti filozófiák adnak valamelyest megnyugvást az ember számára.
Bevallom ez történet teljesen felkavart, olyannyira hogy az elején azt hittem az Édesanyámmal történteket írták le,mert csak kevés részletben tért el az esete.Nekem is
nagy segítséget nyujtott a Mágus hogy el tudjak menni Édesanyám
utolsó tárgyalására, az ítélet az maradt amit szerettem volna és amit
a Mágus mondott. Hát ennyit szerettem volna hozzáfűzni a cikkhez.
Egy ember aki sajnos hasonló tragikus esetet élt át.

Robert 2007.10.11. 11:33:07

Hi!
Én is jártam Marcus-nál, engem is ledöbbentett, hogy tud valaki a semmiből ennyi mindent megmondani?!?
Ezeket csak én tudhattam, más nem, még az asszony sem:-)
Sok sikert!
Robi

Katalin 2007.10.16. 12:42:16

Szia!

Én teljesen megértelek, szintén voltam Marcus-nál és nekem a munkahelyemről mondott olyan dolgokat, amik tényleg csak ott vannak (ügyvédi iroda) és nagy a diszkréció.
Végre van olyan ember is aki nem csak firkálmányokat irogat itt a világhálón, hanem a vele is megtörtént és megtapasztalt dolgokat.
Csak ennyit szerettem volna hozzáfűzni és még annyit, hogy én is elismerem a srác tudását!
Szép napot neked!
Katalin

Moncsi 2007.10.29. 19:22:37

Sziasztok!Szeretném megkérdezni tőletek,tekintve hogy mindannyian voltatok nála,hogyan lehet eljutni hozzá?Egyszerűen nem tudom elérni.Lehet bennem van a hiba.És mennyit kell neki fizetni?Köszi a választ előre is.

Izabel 2007.11.04. 21:35:35

Kedves Blogíró!

Rám is nagy hatással volt Marcus, volt szerencsém őt felkeresni a napokban és olyan dolgokat mondott el rólam amelyek a gyermekoromban történtek velem és ebből a feldolgozatlan dolgok eredménye a mostani sztahanovizmusom. Valóban rá kellett döbbennem olyan dolgokra, amelyek számomra megdöbbentőek voltak, de valóban a tudása az megdöbentő a fiatalembernek.
Csak kíváncsiság vitt el hozzá, de azt hiszem rendszeres vendége leszek, mivel a munkámmal kapcsolatban olyan tanácsokat tud adni ami kifizetödő lehet a számomra. Ennyit akartam írni és sok sikert kívánok Önnek!
Tisztelttel: Izabel

Erzsi 2007.12.22. 05:54:46

Sziasztok!

Aki hiányolná Marcus-t a Bp TV-ből, annak ezúton közlöm, hogy nem lesz többet ott látható. Tegnap voltam nála és akkor mondta, én és a barátnőim már ezek után nem is nézzük, egyébként sokkal olcsóbb ha felkeressük, mintsem hogy több tízezerért kapcsoljanak be az adásba, ha egyeltalán sikerül bejutni, ezt tapasztalatból tudom és ezért is kerestem fel inkább személyesen. Egyébként az életben még sokkal kedvesebb:-)
Na a lényeg, hogy Marcus-t már ne keressétek a TV-ben!
Mindenkinek Boldog Ünnepeket!
Erzsi

Marika 2008.04.09. 19:35:41

Sziasztok! Igaz a hír, hogy Marcus visszatér a képernyőre??? Én úgy hallottam, hogy a Pax TV-n lesz, április végétől. Ti tudtok valami konkrétabbat??? Nagyon hálás lennék a válaszért. Sok sikert nektek! Marika

József 2008.04.17. 15:57:34

Üdv!

Ahogy olvastam Marcus honlapján, 24.-étől lesz adásban éjféltől, én mellesleg örülök neki, mert én is ezoterikával foglalkozok és mindig mond olyan rejtett tartalmú dolgokat, ami emelő.
Fantasztikus, hogy valaki ennyire tiszta forrásként működjön és rajta legalább látszik, hogy ténylegesen segíteni akar az embereken.
Nekem őszintén szólva hiányosságaim voltak a kristályok erejét illetően és neki köszönhetem, hogy felhívta rá a figyelmemet.
Én csak sok sikert kívánok a további munkájához, bár volna mégtöbb ilyen ember köztünk és ha már van becsüljük meg!

leila 2008.05.04. 00:22:28

Sziasztok!

Igen, én is örömmel olvastam,hogy
Marcus újra lex a tévében, a Pax tévén.
De sajnos valami oknál fogva mégsem
láthatjuk Őt.
Úgy tudom, hogy jelenleg az V.kerületi
Ezoterikus Központban talán elérhető.
Ha valaki tudja, hogy pontosan hol
van ez a központ írja meg. Köszi.
Leila

elyza 2008.05.23. 18:10:29

Üdv. Mindenkinek !
Ha szeretnétek Marcussal találkozni személyesen Hévizen a Villanegra panzió vendége lessz junius 09.-től, 16-ig ahol szeretettel várja az iránta érdeklődőket.
Info.bejelentkezés:06/83-610-226

Fanni 2008.09.03. 13:03:28

Csáó mindenkinek,

ez a Marcus gyerek veszélyes egy krapek, olyan durva dolgokkal mondott, amik valóban csak a családomon belül tudhatók......hihetetlen, meggyőzött a srác.:-)

Fanni

Barbara 2008.11.08. 08:11:26

Sziasztok!

Csatlakoznék Én is az előttem szólókhoz, engem magával ragadott a Marcus személyisége.
Ilyen fiatalon ekkora bölcsesség és kisugárzás, hihetetlen és persze amiket mondott az volt számomra a hiteles.
Bevallom, utólag már szégyelve, de Én is kétkedve mentem el hozzá, de hatalmasat csalódtam, azt hiszem megtaláltam a hiteles embert ezen a területen.
Mindenkinek csak ajánlani tudom!
Nivoli Barbara

András Berg 2011.11.21. 17:24:33

Üdvözletem Mindenkinek!

Bevallom én még nem voltam jósnál, de ez ember, még általam is elfeledett dolgokat mondott rólam és a családomról. Minden amit mondott igaz volt, szerintem a rendőrség is bevethetné, mint titkos fegyvert!
Üdvözletem Marcus-nak, egyébként nagyon kedves ember, mindenkinek ajánlom, aki jóst keres!

András

Kissné Trdák Éva 2012.12.09. 08:26:18

Üdvözlöm kedves "Realista"!

Én is felkerestem Marcus-t, valóban lenyűgöző tehetség! Gratulálok a blogjához, nagyszerű látni, hogy Magyarországon is elterjedőben van.
Marcus-ról csak annyit, hogy ő nem egy átlag jós, én már 5 éve rendszeres vendége vagyok, eddig minden pontosan úgy történt, ahogy Ő azt megprognoztizálta a vállalkozásom és családom szempontjából. Sajnálom és mélységes részvétem édesanyja miatt, bár korábban talált volna rá Marcus-ra!
További Sok Sikert!
Tordák Éva

2014.01.11. 12:45:35

Üdvözlöm!

Az én véleményem, csak pozitív élmény, decemberben voltam nála és az összes kétségemet eloszlatta!
Nem volt könnyű megtalálnom, de mindenképpen személyesen akartam Vele találkozni, SIKERÜLT!
Nekem a legfurcsább az volt, amikor bizonyos pillanatokban nem is nézte a kártyát és pontos választ adott a múltamat illetően.
Gratulálok a blogjához és sajnálom ami Önnel kapcsolatban történt!
Jó egészséget!
O. Gábor

Péter Novák 2016.02.11. 02:58:08

Üdvözletem!

Saját tapasztalatom Marcus mágus-sal kapcsolatosan, hogy renkívül precíz és hétre pontosan képes megmondani a történéseket, akár a múltból, akár a jövőből! Ajánlom én is annak aki jósóltatni akar! A bloghoz gratulálok és utólag is részvétem. N. Péter

Kalla Tünde 2016.02.23. 16:34:25

@Péter Novák: Üdvözlöm! Tudna nekem abban segíteni, hogy hol lehet bejelentkezni MARCUS Úrhoz?
Nem tudom az elérhetőségét.
Üdv: Tünde

k.andrea65 2018.11.14. 19:33:41

Hello mindenkinek!

Én is tapasztaltam Marcus tudását, nehezen hittem el, de úgy hogy sosem beszéltem-találkoztam vele, mégis elmondott minden egészségügyi problémát a családomban! 3 éve jártam nála, akkor már figyelmeztetett a tavaji műtétemre, azóta próbálom elérni, ha valaki tudna élő telefonszámot hozzá, megköszönném!!!
Kisházi Andi
süti beállítások módosítása